لوگ کیا کہیں گے ؟ - The Price Of Being Nice - دوسری قسط




مفعولی (محض دوسروں کو خو ش رکھنے کی عادت )کی قیمت ، مروت کا مول
 – The Price of Being Nice.
یاد رکھیں ، نائس ہونے کی پرائس بہت زیادہ ہے ، بہت زیادہ ، اور ویسے بھی ، اکثر اوقات ،یہ "نائس" دکھنے والے ، محض ، دکھتے ہی  ہیں ، ہوتے نہیں ، یہ بنیادی طور پر ،
اندر کا گند ، تعفن ، سختی ، ڈھٹائی چھپانے کے لیے ، "نائس "مروت والے بنے ہوتے ہیں
 ( سب نہیں ، پر اکثر ، جو ایسے معاشروں میں پنپتے ہیں، کیوں کہ ، گھٹن سے قدرے آزاد معاشرو ں میں  ، نائس سی ٹیز
Niceties
 ، یعنی ، مروتوں ، اخلاقیات ، جعلی ، خوش اخلاقیاں ، مفعول تہذیب ،"مہذب"اور زبان دانی  کا ماسک لگائے ، زہریلی فطرتوں  سے زیادہ ، دیانت داری جنم لیتی ہے ، اور اسے فرق نہیں پڑتا ، کہ ، امپریشن کیا جا رہا ہے ۔

ظاہری شخصیت کا فریب ۔

آپ نے ایسے سوال پڑھے ہوں گے
"آپ پہلی ملاقات میں ، کیا نوٹ کرتے ہیں "
اکثر جوابات ، لباس کے گرد گھومتے ہیں ، گویا ہم لباس سے روح اور بندہ سمجھ لیتے ہیں – اس پر ایک تضحیک تو بنتی ہی ہے کہ ، دنیا میں بہرحال ہم ننگے آتے ہیں ، لیکن ، جج ہم نے لباس اور نک سک سے کرنا ہے ، پر ، درگاہوں پر متھا ننگ دھڑنگوں کے سامنے مارتے ہیں کیوں ؟ وہاں مذہب والی افیون کام کررہی ہوتی ہے
نہ کہ ، فرسٹ امپریشن از دی لاسٹ امپریشن والی سائنس۔
بہرحال ، اکثر یہ بھی سنا ہوگا
"یارحلیے سے تو ایسانہیں لگتا تھا ، لیکن فراڈ کرگیا، نقصان دے گیا"
اب کہاں گیا جی ، امپریشن ؟
اس کا مطلب ہرگز یہ نہیں کہ ، ظاہر شخصیت کا اثر نہیں ہوتا، اس کا مطلب یہ ہے کہ ، ضروری نہیں ، جو ہو ، وہ ہر بار ٹھیک ہی ہو ، اور اس کی تاثیر دیرپا بھی ہو ۔ اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ اگر آپ پہلی ملاقات میں کسی کے جوتے دیکھتے ہیں تو ، ظاہر ہے ، آپ اس کے گلے میں ، سلامی کے نوٹوں کے ہار کی جگہ جوتے تو نہیں ڈالیں گے رائٹ ؟ تو محض ، کچھ عوامل سے ، انسان کو ڈی کوڈ کرلینا ، وہ بھی ایسے مقولوں کوسن کر پڑھ کر، آپ کو محض
دوسروں کو خوش رکھنے کی طرف ہی مائل کیے رکھتا ہے ۔
چھوٹا سا موبائل سمجھنےکے لیے ، ہمیں ، یوزر مینوئل چاہئے
کسی بھی مشین  ،بھلے سے کتنی ہی سادہ ہو ، اس کو چلانے کے لیے ہم دس چیزوں سے کنسلٹ کرتے ہیں ، مدد لیتے ہیں ،
لیکن ، انسان / شخصیت /سوچوں کی اس پیچیدہ ترین مشین کو ، ہم ، بغیر جانے سوچے سمجھے ، صرف
"فرسٹ امپریشن" کی بنیاد پر بھانپ لیں گے
کیسا دلچسپ  مخمصہ ہے یہ ۔

مروت زدگی کے مضمرات

بہرحا ل ، اتنا مفعول ،اور با مروت ہونے کی جوقیمت ادا کرنی پڑتی ہےیعنی ، ایسے ، شخص ،جس میں دوسروں کو ، شخص رکھنے کی خواہش کوٹ کوٹ کر ، بھر ی ہو ، اس کی زندگی ہاون دستے میں گزرتی ہے ، زندگی اسے کیسے کوٹتی ہے ، اس کو کیا کیا نقصان ہوتے ہیں ،
 اس کی تفصیل درج ذیل ہے۔
ایسا شخص ، زندگی کو نہیں ، بلکہ زندگی اسے گزار تی ہے
اپنی ذاتی خواہشات کا مقبرہ مسمار کر کے ،  محض ، دوسروں کی مرضی، کمر پر اٹھائے گھومتا ہے،
اس کی زندگی کا ، رستہ ، دوسرے تخلیق کرتے ہیں۔
پوری پوری عمر ، دوسروں کی مسکراہٹ کے لیے، ان کی مرضی کے آگے ،  ، ان کے آگے زمین بوس، اور سجدہ ریز ہو کر زندگی گزار دیتا ہے ، وہ زندگی ، جو ، اسے ، منفرد، سیر حاصل ، اور قسمت کا دھنی ہونے  کے لیے ملی تھی۔  
 اور ستم ظریفی کیا ( خیر ، ستم تو نہیں ، اس کے اپنے ہی کرتوت ہیں )
کہ ، ایک شدید قیمت اور چکانی ہوتی ہے ، اس کام کی
وہ یہ کہ
ایسے افرا دکے تعلقات، تسلی بخش نہیں ہوتے۔
ایسے افراد کی قربتیں ان کی خواہشات کے عین مطابق نہیں ہوتیں ۔
کیا ہی کمال ہے نا ، دوسروں کو خوش کرنے کے لیے زندگی گزاری ، اور ، تعلقات میں کیا ملا ؟ بے چینی ، ادھورا پن ، قربتیں  بھی خشک ،جب کہ ،

مفعول/مطیع/محض مروت ہی مروت ، نقصان دہ کیوں ہوتی ہے ۔ ؟
اس کی وجہ کیا ہوتی ہے ؟
وجہ سادہ  ہے ،
مرو ت زدہ شخص ، اپنا حق ، الٹی چھری سے ذبح کردیتا ہے ۔
دوسرے کی سوچوں میں ڈھل کر ، اس کی نظر سے ، زندگی منعکس کرنے کی کوشش میں لگا رہتا ہے ،اپنی زندگی ، اپنی ذات،
اور چونکہ ، رشتہ تعلق ، دو افراد کا کام ہے ، اس لیے ایسا شخص ، رشتے کو ، ڈیڈ کردیتا ہے ،
کیوں کہ ، اس کے اندر "اپنا اصل" کچھ خاص مقدار میں ،  بچا ہی نہیں ہوتا ، جس کو قائم رکھ کر ،وہ رشتے /تعلق کو جاری رکھے۔
اس کے شناسا بہت ہوں گے ، پر قابل برداشت، گاڑھے ، گہرے ، اور دیرینہ دوست/تعلقات، بہت کم ۔

محض ، مروت پر مصر رہنے والے کا حتمی انجام ۔

ایک بات اور،"جن ، رشتوں ، تعلقات وغیرہ کو ،  خوش رکھنے ، جن کے سامنے اچھا تاثر بنانے ، اور جنہیں  ، مسکراتا دیکھنے کی خاطر یہ عادی ،  بامروت ، مفعول آدمی، غیر ضروری اور خوام خواہ کا خوش اخلاق ، خود کو رگڑ کر رکھ دیتا ہے ، پوری زندگی ان کی جی حضوری میں لگا رہتا ہے ، یقین کیجئے ، ایک وقت آتا ہے ، کہ ، انہی افراد کے دل و دماغ سے ، اس کا پیار ، اس کی مٹھاس ، سب سے پہلے ختم ہوتی ہے ، آہستہ آہستہ تعلق کی گرم جوشی سرد پڑنے لگتی ہے ۔

تبصرے